Monday, 7 October 2013

Aura Harmoni Imam Mahdi di Malaysia




Seseorang telah memberi komen dalam Mistisfile beberapa tahun yang lalu bahawa perjalanan untuk mengenali dan menemui susuk tubuh  Imam Mahdi  itu adalah seumpama mencari sehelai daun emas didalam hutan hujan khatulistiwa yang maha tebal sifatnya dengan jutaan flora serta fauna

Saya membaca tulisan saudara BradoKapak mengenai  pencariannya tentang rahsia akhir zaman. Ia disokong pula oleh saudari Mayang Sari yang pernah terambil jalan sendiri dalam perjuangannya demi menegakkan keadilan dibumi Malaysia. Mereka pernah mengalami saat2 genting semasa pencarian akan sesusuk tubuh bernama Imam Mahdi.  Dalam kekecewaan kerana masih belum bertemu dengan idola yang disanjungi , mereka mengambil  keputusan untuk kembali semula ke alam kehidupan nyata – meneruskan aktiviti seharian dengan lebih tekun serta menjalinkan hubungan sesama insan dengan penuh semangat kasih-sayang lagi harmoni.

Seseorang juga telah memberikan  pendapat bahawa persoalan Imam Mahdi itu adalah rahsia Tuhan dan mungkin ada hikmah disebalik rasa kecewa itu agar kita kembali semula berpijak dibumi nyata meneruskan perjuangan membela keluarga serta masyarakat. Imam Mahdi sudah pasti tidak pernah mengajar untuk kita terus melupakan dunia dan taasub lagi asyik-masyuk di alam pencarian kebenaran. Sedangkan kita juga amat perlu untuk menguasai ekonomi termasuk  bidang2 yang lain dan bersaing secara sihat dengan pelbagai kaum di negara ini.

Saya mula ‘mengenali’ Imam Mahdi dizaman persekolahan apabila terpandang tajuk buku yang membincangkan persoalan Imam Mahdi disebuah kedai buku. Pada pandang pertama tersebut saya telah ‘jatuh cinta’ dengan watak Imam Mahdi kerana seolah2 beliau adalah seseorang yang boleh diharapkan untuk menyelamatkan dunia dari  kemusnahan seperti yang sering digambarkan dalam siri2 kartun animasi ultraman, superman, naruto, transformer, dragon ballz, power ranger, cicakman, badman, incredible hulk, american super hero, charles angles  dll. Sekurang2nya saya tidak akan terpengaruh dengan cerita2 kartun itu kerana saya sudah ada hero Imam Mahdi – yang kebenarannya ada disebut oleh Baginda Nabi SAW. Ia bukan sekadar watak animasi, tetapi beliau adalah ‘real’ dan sudah tentu akan zahir suatu waktu nanti untuk mengembalikan dunia kepada keamanan dan kemakmuran

Keinginan untuk mempunyai seorang idola yang kuat-perkasa, magis-mistik, kaya-berada-berpengaruh seantero dunia, handsome-macho, baik-berhati-mulia merupakan fitrah seorang manusia sejak dari kecil lagi seawal seseorang itu mula mengenal apa itu peti televisyen (tv). Semua cerita animasi kartun bertemakan kepada watak hero-penyelamat berlawan dengan musuh-jahat.  Jalan cerita digarap hingga sebegitu rupa bagi menonjolkan kepentingan watak yang akan muncul disaat2 genting berhadapan dengan musuh –durjana yang ingin memusnahkan dunia serta isinya. Sedangkan watak kartun shin chan pun mempunyai hero kesayangannya bernama action kame. Shin chan diwaktu lapang suka menonton kartun kegemarannya iatu action kame (watak kartun di dalam kartun …hahaha…), maka apatah lagi kita manusia biasa yang fitrahnya mahukan kepada kewujudan seorang pemimpin yang boleh diharapkan lagi dipercayai untuk memacu pemerintahan negara ke tahap yang lebih tinggi

Sebagaimana hebatnya musuh yang sentiasa menggunakan pelbagai taktik & teknik termasuk art-of-con untuk mengaburi mata khalayak ramai agar kehadiran mereka ditengah2 masyarakat tidak dapat dikesan walaupun sebenarnya musuh itu melakukan kejahatan terhadap kita siang dan malam.




Begitu juga dengan Imam Mahdi, saya yakin dan percaya bahawa beliau pastinya menggunakan strategi yang lebih tersusun, lebih ‘licik’, lebih mampan serta lebih terkehadapan ‘tipu-daya’nya untuk mencapai dua objektif utama:

-     1) Menggembalikan manusia kepada Tuhan & RasulNya, memurnikan semula jiwa2 insan kepada  semangat kasih-sayang, menyuburkan iman2 akhir zaman yang senipis kulit  bawang ini agar dapat disemai semula jiwa2 bersifat sufi lagi wali yang penuh dengan tekad perjuangan untuk mengembalikan kemakmuran Islam buat kali kedua

-     2) Mengelabui mata musuh yang sentiasa cuba untuk menggagalkan misi penyuburan iman & islam. Membiarkan musuh penat meneka & menelah  ‘helah’ Imam Mahdi seterusnya setelah usaha2 untuk menghancurkan perjuangan beliau sebelum ini hanya menemui jalan buntu. Diatas setiap ‘keruntuhan & kemusnahan’ perjuangan Imam Mahdi yang diusahakan oleh musuh maka terhasil  baja kompos organik  mesra alam yang dapat menyubur-makmurkan lagi perjuangan Imam Mahdi ke fasa seterusnya.

Sejak dari dahulu lagi musuh tidak pernah berputus asa untuk menjadikan bumi tercinta ini seumpama tanah seberang yang sudah caca-marba aqidah serta pegangan mereka, ataupun mahu mewujudkan sebuah negara republik seumpama pulau kecil di selatan, ataupun melenyapkan identiti bangsa majoriti negara ini seumpana negara gajah putih diutara, ataupun mahu melenyapkan terus warga asal tanah ini seumpama nasib orang melayu cham/kemboja dibawah pemerintahan rejim komunis pol pot – namun SEMUA itu gagal

Saya dapat rasakan bahawa Imam Mahdi menggunakan teknik diplomasi tahap tertinggi dalam menyelami & memahami kehendak masyarakat, meredakan keresahan & kegusaran khalayak akan isu2 keselamatan sosial, kestabilan ekonomi, keharmonian hubungan sesama kaum serta kelangsungan  kedaulatan negara untuk hari2 yang mendatang

Dalam kegairahan kita mengikuti apakah filem terkini yang ditayangkan di pawagam, apakah projek terkini yang sudah berada digenggaman tangan, apakah keuntungan terkini dalam pelaburan saham, apakah status terkini sokongan keatas calon kegemaran, apakah fesyen  terkini yang ada dipasaran………………..mari kita sama2 telusuri perkara2 ‘kecil’ yang sedang berlaku disekeliling, nampak  seperti tidak signifikan tetapi apabila ditoleh semula akan kehadirannya, diharap kita akan dapat ‘merasa’kan suatu aura harmoni yang sedang melanda kita seumpama tiupan bayu laut cina selatan – sepoi2 bahasa lembut menyapa namun cukup bertenaga untuk menggerakkan kain layar membawa kapal menongkah arus membelah lautan menuju ke pulau iman & islam

Satu contoh ‘kecil’ ialah pemakaian hijab

Jika dulu para wanita akan memakai baju kurung pada hari jumaat, sekarang ianya sudah digantikan dengan pemakaian jubah/kaftan. Dulunya ia hanya dipakai oleh makcik2 yang baru pulang dari mekah atau oleh golongan yang aktif dengan usrah2 islamik di pusat2 pengajian tinggi ataupun dipejabat2 kerajaan sahaja. Ramai juga para wanita yang berniqab/purdah tanpa perlu rasa segan atau takut digelar zorro mahupun hantu kum2

Jika dulu pemakaian tudung hanya dikenakan oleh wanita2 yang bertudung sahaja, tetapi sekarang ia sudah menjadi kemestian sewaktu upacara aqad nikah, kenduri-kendara, menghadiri ceramah agama, menghadiri kurusus haji  walaupun sebenarnya wanita itu tidak/belum bertudung. Pemakaian tudung bukan lagi menjadi sesuatu yang fobia ataupun taboo dikalangan wanita, malahan sesiapa yang tidak mahu bertudung akan kelihatan janggal dan nampak seperti ketinggalan zaman. Tetapi ini tidak bermaksud kita memandang serong kepada mana2 wanita yang masih belum berhijab.  Hati manusia hanya Tuhan yang Maha Mengetahui. Kewajipan kita adalah untuk terus berakhlak baik sesama manusia, membantu mana2 yang boleh serta doa yang berterusan agar hati2 wanita yang kita kasihi itu dipermudahkan untuk membuat perubahan baik yang berkekalan.

Banyak pula peristiwa2  besar yang telah dan sedang berlaku di tahun 2013 ini:

-     Pencerobohan pengganas sulu di negeri sabah dapat dipatahkan dengan jayanya. Walaupun ia telah mendapat kecaman/sungutan dari pihak2 yang tidak berpuashati, namun akhirnya kedaulatan tanah di bawah bayu itu dapat diselamatkan

-     Crack down keatas ajaran syiah berlaku secara besar-besaran. Kerajaan dengan tegas menyatakan pendirian bahawa umat islam khususnya di Malaysia hanya berpegang kepada aqidah ahli sunnah wal jamaah sahaja. Isu syiah pernah mendapat ulasan yang panjang lebar dalam Mistisfiles 2-3 tahun yang lepas. Sudah puas MO melayan semua pertanyaan orang2 yang pro-syiah, tapi ianya hanya menambahkan taasub yang sgt menebal dijiwa pro-syiah dengan bermatian2 mempertahankan idea2 songsang mereka mengenai para sahabat Nabi serta para isteri Nabi. Tidak pernah terlintas dibenak  fikiran untuk menyatakan sesuatu yang tidak baik terhadap para sahabat serta isteri2 Nabi yang dimuliakan itu. Namun pro-syiah boleh saja sesuka-hati sesedap-rasa mempertikaikan kejujuran/taat-setia/iman/pengorbanan para sahabat & isteri2 Baginda mengikut acuan nafsu mereka yang jahat lagi dengki itu

-     Crack down secara besar2an juga telah dilakukan keatas SEMUA pertubuhan yang disyaki menjadi kongsi gelap apabila kesabaran pihak keselamatan telah dicabar dengan beberapa siri pembunuhan menggunakan senjata api dilakukan secara berturutan beberapa bulan yang lalu. Mungkin mereka menyangka bahawa dengan ketiadaan ISA maka para penjenayah mahu mula bermaharalela dengan sesuka-hati menggugat ketenteraman awam. Mungkin juga penjenayah lupa bahawa mereka sedang berhadapan dengan para penguasa yang majoritinya berbangsa melayu – yang mempunyai diplomasi paling tinggi dalam hubungan sesama manusia tetapi apabila kesabaran itu sudah mula mendidihkan darah yang mula panas  membara, maka tiada seorang pun yang akan terlepas dari dikejar hatta sehingga ke lubang cacing.

-     Begitu juga dengan crack down secara menyeluruh keatas PATI  sehingga banyak pihak yang mengelupur disana-sini kerana ramai pekerja tanpa permit mereka telah melarikan diri dari pihak berkuasa. Aktiviti perniagaan/pembinaan/kilang terjejas akibat dari kekurangan pekerja

Adakah kejayaan mengusir penceroboh sulu itu hanya satu kebetulan dan 100% bersandarkan kepada kekuatan fizikal semata2  ??

Adakah crack down keatas fahaman syiah itu berlaku secara tiba2 ??

Adakah crack down keatas aktiviti jenayah kongsi gelap itu juga berlaku secara tiba2 ??

Adakah crack down keatas PATI itu juga boleh berlaku secara tiba2 ??

Begitu juga ada beberapa peristiwa penting yang berlaku baru2 ini iatu lawatan presiden cina ke Malaysia, pembatalan lawatan presiden obama ke Malaysia serta matinya bekas ketua komunis chin peng

Maka adakah lawatan presiden cina ke Malaysia itu tidak signifikan dari segi hubungan diplomatik dua hala bagi menguatkan silaturahim kedua2 buah negara di rantau ini ??




Adakah  pertemuan diantara mantan PM Tun M dengan presiden cina itu juga tidak signifikan apabila beliau mencadangkan penubuhan persatuan persaudaraan pelbagai budaya cheng ho bagi mengeratkan hubungan para peniaga negara cina dengan para peniaga malaysia, dan ianya disambut baik oleh presiden cina ??

Adakah majlis pertemuan Tun M dengan presiden cina itu tidak signifikan bagi mengubat kerinduan akan era pemerintahan Tun M dahulu ?? siapa yang memberi izin untuk Tun M masih lagi berperanan menjaga  kepentingan kerajaan Malaysia walaupun sudah ada dua orang PM bertugas selepas persaraan beliau ??

Adakah  pembatalan lawatan presiden obama ke malaysia itu sengaja dilakukan oleh beliau sendiri ?? siapakah pula yang tidak memberi  izin kepada presiden kuasa besar dunia  itu untuk menjejakkan kaki ke bumi bertuah ini ??

Adakah kematian chin peng pada tanggal 16 sept 2013 itu tidak signifikan dalam mengunci mulut manusia2 yang masih mahu menyokong  perjuangan komunis yang jelas zalim dan jahat itu ?? siapa pula yang sangat berkuasa berupaya mencabut nyawa chin peng disaat negara menyambut perayaan 50 tahun pembentukan negara malaysi a yang berdaulat ??

Adakah semua itu berlaku secara spontan tanpa ada pengaruh dari suatu aura harmoni yang sungguh kuat yang begitu menguasai udara persekitaran negara Malaysia ??

Adakah kita sudah lupa bahawa Tuhan itu terlalu amat mengawasi akan keselamatan dan keharmonian negara  tercinta ini ?? tidak adakah walau sedikit pun peranan Tuhan dalam memberi jaminan keutuhan kedaulatan tanah air Malaysia ??

Adakah kita sudah lupa bahawa Nabi Yang Mulia itu telah memberitahu para sahabat bahawa ahli keluarga Baginda itu akan diterima dan dijaga dengan baik oleh orang2 yang tinggal di tanah sebelah timur ?? maka seharusnya tanah disebelah timur itu adalah sebuah negara yang aman damai serta terjamin akan pengamalan islamnya yang benar2 bersumberkan kepada ajaran yang dibawa oleh Nabi SAW iaitu aqidah ahli sunnah wal jamaah


Dalam kesibukan pihak keselamatan mencegah dan  memburu penjenayah, dalam kegusaran rakyat menghadapi cuaca ekonomi & sosial yang nampak tidak menentu, sebenarnya tanpa kita sedari benih2 iman & islam itu sedang tumbuh membiak dan mekar disana-sini dalam pelbagai aspek kehidupan didalam negara. Sekurang2nya jauh disudut hati setiap rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian, mereka mahu melihat keharmonian ini akan kekal berterusan, mereka mengharapkan para penguasa itu benar2  menjaga kepentingan agama islam  dan mereka amat menginginkan seseorang yang berkarisma, berpendirian teguh, bertaqwa, berstrategi  terkehadapan lagi moden serta canggih  menjadi pemimpin negara Malaysia yang tercinta 




38 comments:

  1. Apakah kamu bermimpi disiang tengahari..apakah Allah tidak berperanan atau manusia mencipta segala taqdir?..apakah yang diharap lagi kepada Orang politik@demokrasi untuk membaiki ummah? Sisaat kelaparan rakyat ahli politik kesukaan ria gumbira hilai tawa sambil perut kenyang memboyot..

    Sang imam mahdi akan zohir bila semua sudah melupakannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang tulis elok2 sikit Bro....hujah biaq ada fakta.Aklaqlah camno org melayu islam..

      Delete
  2. bismillah...
    akan kau temuinya dinegeri permata berbatu hampar berdada lumut..
    dinegeri yg zahir ma'siatnya dihadapan mata..
    juga negeri yg amalan hatinya subur merimbun..
    takkan kau sangka rupanya..dia..

    ReplyDelete
  3. Cayalah..terbaikkk..bro

    ReplyDelete
  4. mcm tak sbr nk tau apakah rahsia tanah nusantara ini.keharmoniannya, unsur-unsurnya, tenaganya dan byk lg lah..bangsa melayu satu-satunya bangsa yg diketahui agamanya tanpa perlu ditanya.. Pengaturan Allah adalah terbaik dan penuh rahsia

    ReplyDelete
  5. Assalammu'alaikum... saudaraku wangsa dan sekalian saudara saudari marilah sama-sama kita renungkan satu nasihat Nabi Allah Khidir a.s. : "Wahai pencari ilmu, sesungguhnya orang yang berbicara tidak lebih mudah jemu daripada orang yang mendengarkannya. Maka janganlah kau buat orang yang ada di sekitarmu menjadi jemu ketika engkau berbicara kepada mereka. Ketahuilah bahawa hatimu merupakan bejana (bekas). Maka perhatikan apa yang diisikan ke dalam bejanamu. Kenalilah dunia dan buang ia di belakangmu, kerana dunia bukan merupakan tempat tinggal mu, dan apa yang ditetapkan bagimu tidak ada di sana. Dunia dijadikan sebagai perantara hidup hamba, agar mereka mencari bekal darinya untuk tempat kembali."
    Sekian wassalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahu. Terimakasih pada yg menulis, faham lagi hamba ini berkenaan AURA HARMONI ALLAH.
      sesungguhnya kita pasti akan ada Imam Mahdi.perkataan Nabi Saw adalah wahyu ilahi.
      Semuga kita manusia zaman akhir ini terselamat dari fitnah dajjal laknatullah.

      Delete
    2. Allahu. Terimakasih pada yg menulis, faham lagi hamba ini berkenaan AURA HARMONI ALLAH.
      sesungguhnya kita pasti akan ada Imam Mahdi.perkataan Nabi Saw adalah wahyu ilahi.
      Semuga kita manusia zaman akhir ini terselamat dari fitnah dajjal laknatullah.

      Delete
  6. mudahan ditemukan dgn pembawa mahkota selawat yang paling tinggi amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya saya pon berharap begitu jua. Agar dapat mennyempurnakan makrifat ini.

      Delete
  7. aku...tak lebih dari sekelumit kecil dari bahagian debu terhalus dilapisan alam ini.
    dimanalah aku ini..siapalah aku ini.
    diarah kesana..maka kesanalah aku.
    geraknya dia..maka bergeraklah aku.
    apalah nilainya aku ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia itu kamu dan kamu itu aku cintamu cintaku rahsiamu rahsiaku.. Cobalah mengaku.... :-p

      Delete
    2. Dia Allah lah Maha Mulia
      Daku hambaNya kotar dan keji
      Dia memberiku cahaya Alif tegak di langit
      Aku tidak bisa memikulnya kerana coretan hidup
      mana bisa mana mungkin
      Aku amat malu walau punya nista tapi dalam RahmatNya
      Mana mungkin mana mungkin mana mungkin bisa
      Duniawi ku masi di kalbu akhirat ku ibarat kulit ku yang nipis

      Delete
    3. Hamba berada di antara puing-puing atau tiang-tiang putih, langit gelap kemudian ...

      Sesungguhnya telah dikabarkan kepadamu, bahawa "Telah redha atas kamu 'Muhammad Bin Abdullah'

      Aku rasa aku tidak bisa

      Delete
  8. betul tu..semua umat islam yang melaungkan syahadah sgt ternantikan 'hero' yang satu ni. kemunculan 'hero' ni disertakan sekali dengan pakej fitnah2 dajal yang amat dasat. sehinggakan ramai umat waktu itu akan mengalami "buta hati".
    sering sy mengingatkan diri sendiri akan perjalanan sejarah 'hero-hero' terdahulu yang terbukti terdiri dari golongan yang sangat minoriti.

    sanggup ke sy sendiri bersama membantu 'hero' di waktu itu, tatkala dalam keadaan mendapat kecaman dari keluarga sendiri malah ancaman cemuhan dari pihak majoriti?

    semoga iman sentiasa bersama kita

    ReplyDelete
  9. Salam.terbaik admin.tepat dgn senario skarng di malaysia.cuma dicemari dgn bbrp insiden jenayah.dr segi politik,kite masih tidak bersatu,ttp spt kate admin benih2 itu sudah mula bercambah.kepada bro di atas yg suh bg fakta tu,kaji sejarah.hang yg tak tau sejarah.tanah melayu ini sememangnya aman.dikenali lama sejak ptolemy lg.terlalu byk rahsia yg disimpan dan disembunyikan.tak percaya?tny diri anda,apa itu asal usul tanah melayu dan lebih sedih lg siapa kita ini bangsa melayu.secara harfiahnya ternyata malaysia menonjolkan ciri2 yg byk boleh kita kaitkan dgn keadaan semasa di mana kita masih aman setelah dicucuk2 oleh agen2 proksi(hidden hand).cuma di sini kedatangan imam itu bukanlah tanggungjawab kite utk menentukan.admin nak menunjukkan betapa bertuahnya tanah melayu ni dan berharap petunjuk itu berada dkt dgn kita kerana sudah pasti amat beruntunglah org2 yg bersama baginda.terlalu byk fakta nak tulis bro.bukan fakta ttp nas allah,hadith dan riwayat sahabat.kalau admin tulis hang je yg tak bace.yg penting di sini,kembali lah pada Dia.tauhidkanlah jalanmu.islam itu indah dan amat menyenangkan cuma manusia yg menjauhi dan menyesatkan.salam

    ReplyDelete
  10. salam rindu dari annur buat saudara wangsa...

    ReplyDelete
  11. suka baca artikel disini...

    Saya juga yakin & percaya bahawa Iman akhir zaman telah lama ada dikalangan kita dan telah / sedang mejalankan pelbagai gerakan bawah tanah (uderground) yang tidak kita ketahui hanya-hanya mereka-mereka yang terpilih sahaja mengenali & bersama-samanya sekarang..

    Sekarang hanya tunggu masa sahaja untuk di baiah di kota suci Mekah..

    Kita tunggu dan lihat... masanya telah terlalu hampir..

    ReplyDelete
  12. salam..sekadar berkongsi cerita dari ibu saya waktu saye kecik2 dulu.. tak sangka pulak cerita tu sebenarnya hadith Rasullullah SAW.. hadithny berbunyi mcm ni.." sesungguhnya sebelum keluarnya Dajjal adalah satu tempoh masa tiga tahun yg sangat sukar dimana manusia akan ditimpa kelaparan yg amat, Allah SWT akan memerintahkan langit pada tahun pertama supaya menahan sepertiga dari hujannya dan memerintahkan bumi supaya menahan sepertiga dari tanam-tanamanya. Kemudaian Allah memerintahkan langit pada tahun yg ke dua supaya menahan dua pertiga dari hujannya dan memerintahkan bumi supaya menahan dua pertiga dari tumbuhannya. dan pada tahun ketiga Allah memerintahka langit supaya menahan semua air hujannya lalu ia tidak menitiskan setitis air hujan pun, dan Allah memerintahkan bumi supaya menahan semua tubuh-tumbuhannya, maka setelah itu tidak akan tumbuh satu tumbuhan hijaun pun dan semua binatang berkuku akan mati kecuali yang tidak dikehendaki oleh Allah....Kemudian para sahabat bertanya..
    Dengan apakah manusia akan hidup pada masa itu ya Rasulullah?... Baginda menjawab..Tahlil, Takbir dan Tahmid akan sama maknaya bagi mereka dgn makanan".......Hadith sahih Ibn Majah, Ibn Khuzaimah dan Hakim dari Abu Umamah..sila rujuk kitab Al-Fitan wa Al-Malahim, karangan Ibn Kathir ms. 80.......sebenarnya banyak lagi hadith yang tak di utarakan dalam alam maya ni..nasihat saya pada kawan2 semua rajin2lah semak hadith.. kalau tak salah saya hadith yang mengatakan imam mahadi dari timur tu tidak sahih..sebab penghafal hadith tersebut mempunyai sanad yang SANGAT LEMAH..anyway, hanya allah dan rasulnya yg mengetahui..salam

    ReplyDelete
  13. Asal usul leluhur Imam Mahdi dari Indonesia. Dari hikayat Bocah Angon disitu tersirat sejarahnya. Setelah ratusan tahun Bocah Angon bersama Pemuda Berjanggot ke Negara Salaka, membuka lahan baru di Lebak Cawene mereka berada. Dimanakah beradanya itu Lembah Cawan..?? Puas dicari dari Bogor, ke Chimenteng hingga Gunong Salak, koq rupanya mereka bersembunyi di Tasikmalaya...

    ReplyDelete
  14. Dah akhir zaman(1400 H-kalu ikut hadis-2).Khilafah Islamiyah Akhir zaman utk Almhadi shj bukan utk orang lain(maksud hadis-2).Pembaiatan ke atas Almahdi sudah berlaku tanpa publik sedari/hidu(utk melindungi Almahdi dr musuh-2 Islam ktk bait d Masjidil Haram).Sebab itu hadis melarang keras Almahdi mendedahkn identitinya kpd publik.....faham-2 sendri knp demikian.Alamhdi berperang seorang diri melawan dunia n semesta(kerajaan jin-2 di bintang-2).Almahdi di sokong oleh kelompok-2 tertentu.

    ReplyDelete
  15. Pernah aku baca dalam artikel..peperangan akhir zaman adalah peperangan alam semesta, perang antara galaksi, ufo adalah salah satu teknologi dajjal..angkatan perang dan teknologi sudah mereka bina sejak beribu2 tahun yg lampau.. tak dapat difikirkan bagaimana mahdi seorang diri berperang menentang teknologi hebat ini.ya Allah bantulah mahdi

    ReplyDelete
  16. KEMUNCULAN IMAM ALMAHDI DIAMBANG PINTU... Bermula hanya Ahlulbait dari Nasab Wali 7 Alam Melayu saja yg bisa dianggap sebagei Penyelamat Ummat diAkhirul Zaman. Maka salah seorang dari mereka itu telah dinobatkan sebagei Imam Mahdi Sejati. Penobatan Pertama AlMahdi telah terjadi diAlam Ghoib bersaksikan baginda Nabi SAW serta Ahlulbait2 dan Malaikat Alam Tinggi. Penobatan Kedua sudah pasti diMekah depan Kaabah disatu Musim Haji. Sebelum penobatan kali kedua depan khalayak ramai, antara salah satu syaratnya Imam Mahdi akan buktikan dulu miracles Kemahdiannya. Kalo tidak walo dikerat 8 sekali pun manusia tidak bisa percaya, karna sudah ramei Mahdi Palsu coba merampok tahta tetapi hasilnya mereka gagal kecewa....

    ReplyDelete
  17. Assalamu alaikum wr,wb ... Pertama-tama kami mengucapkan terima kasih banyak atas khazanah pengetahuan yang telah diberikan oleh Allah SWT kepada hamba pilihannya untuk membuat tulisan di dalam situs atau blog ini. Dengan hormat dan sangat memohon maaf, kalau kami mengajak dan mengundang saudara untuk mengunjungi situs atau blog kami www.laskarbuniarroadtothe.blogspot.com sekedar untuk berbagi informasi dan pengetahuan. Semoga bermanfaat untuk kita semua. JANJI AKHIR DI GUNUNG PAMATON PUTRA BUNIAR / SATRIO PININGIT (PEMUDA GHAIB ATAU TERSEMBUNYI) TANGGAL 24 OKTOBER 2014 M / BERTEPATAN MALAM 1 MUHARRAM 1436 H
    Wassalam …

    ReplyDelete
  18. PESANAN akudtgdrpantek @ ADDP :- Di dalam Naskah Hadis Riwayat Abu Daud dan Hakim - “Al-Mahdi berasal dari keturunanku, berkening lebar, berhidung panjang dan mancung, ...”

    PADA pandangan akudtgdrpantek @ ADDP, ciri ciri rupa paras Imam Mahdi yang dijelaskan oleh Riwayat Hadis tersebut itu adalah merupakan ciri ciri "KESEMPURNAAN" rupa paras "ROHANI" Imam Mahdi @ Muhamad bin Abdullah di Dunia sana, dan BUKANNYA di Dunia sini!!! Dimaklumkan. Sekian dari akudtgdrpantek @ ADDP dan tak lupo...heheee

    ReplyDelete
  19. PESANAN akudtgdrpantek @ ADDP :- Sesungguhnya orang yang benar benar LAYAK untuk bercerita tentang Imam Mahdi Al Muntazar adalah orang yang pernah dipertemukan Allah untuk bertemu dan mengenali beliau secara NYATA [JASMANI] di Dunia sini. Kata kata dari orang "INI"-lah yang sebenar benar BETUL lagi TEPAT untuk bercerita tentang Peribadi dan Perjuangan Imam Mahdi Al Muntazar itu. Kenapa dikatakan begitu adalah kerana orang yang pernah bertemu dan mengenali diri Imam Mahdi Al Muntazar di Dunia sana [Alam Rohani], mereka mengenali rupa paras beliau yang berlainan dari rupa paras beliau di Dunia sini [Alam Jasmani]. Kerana itu kenapa Susuk Tubuh Jasmani beliau sukar dicari untuk dikenali oleh mereka yang pernah bertemu secara Rohani dengan beliau. Hatta Azazil dan Dajjal pun GAGAL untuk mengesan identiti Jasmani beliau hingga kini, walaupun mereka telah mencipta pelbagai peralatan canggih baik di darat, di udara, di laut mahupun secara Spiritual semata mata dengan tujuan untuk mencari Susuk Tubuh Jasmani Imam Mahdi Al Muntazar tersebut. Jadi di sini bolehlah dikatakan bahawa diri orang yang mengenali diri Imam Mahdi Al Muntazar secara Jasmani di Dunia sini itu adalah diri yang "sedikit" lebih hebat berbanding dengan diri Azazil dan Dajjal, mungkin? Sekian dari akudtgdrpantek @ ADDP dan tak lupo...heheee

    ReplyDelete
  20. PESANAN akudtgdrpantek @ ADDP :- Kalau DIBONTANG selueh Alam, Kalau DILIPEK sobosar Kuku. Itulah diri DIA. Sekian dari akudtgdrpantek @ ADDP dan tak lupo...heheee

    ReplyDelete
  21. WHY MAHADI WILL BE FROM MALAYSIA?
    Let me enlighten all of you on some prophecies of interest I am to concentrate on the 2nd coming of Christ(MAHDI). If you think he is coming to Jerusalem (In Israel) then you are wrong. What did Jesus say”” If people say I am here ,I am there or in the desert do not follow, as the lightning strike from the EAST to the WEST so shall my coming be” and “When you see the EUPHRATES rivers dries up that is the time of the coming of the king from the East” “The place that I will come will be the new JERUSALEM” and “in the place of MY FATHER there are many mansions{PALACES). Remember when he said”. Remember the one prophetic signal on” There are “TEN KINGS” after that “there are seven 7 Kings, five (5) have fallen, one is the other has not yet comes and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them” Last time you try to equate 10 kings with the formation of EEC and you know it was not EEC. Now remember ASEAN Economic Community will be a reality in 2015 and remember all these were formally ruled by KINGS and now 5 have fallen LAOS, VIETNAM, MYANMAR,CAMBODIA,AND PHILIPPINES, YES THEY WERE ALL KINGDOM, BUT NOT ANYMORE !!. So the prophecy has come true .When Jesus was referring to the EAST, he was telling about the COUNTRY OF MY FATHER. Before Malaysia was formed the country was called “MAL AYA” MAL AYA mean the country of MY FATHER, AYA IN MALAY MEANS FATHER and MAL mean ANGELS and the domain name for Malaysia is “MY” and if you were to reverse MALAYSIA it is AI SYALAM” which means the new JERUSALEM the KINGDOM OF GOD .Even the highest peak in the world is called HI" MALAYA . “means the “Hills of the Malays” and MALAYSIA read backwards meant AI SYALAM means” Angelic Kingdom of God” THE NEW JERUSALEM/ DARUSSALAM. PTOLEMY called this place “THE GOLDEN CHERSONESE” and The Indian called this place “SWARNABHUMI” which literally translated means the LAND OF GOLD” Malaysia is the only country that has 9 sultans (Kings)who rotates among themselves to be proclaimed KING for a period of 5 years, after which they are fallen kings). And if the above prophecies on the AEC formation is unacceptable then look at this, and after 5 years this king is fallen and he will become the sultan and return to his state. A new king will be elected to replace him. So basically this is the country of the ten kings, with the nine sultan and plus BRUNEI it is still ten KINGS."There are seven kings, five have fallen, one is, the other has not yet comes, and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them”.

    ReplyDelete
  22. THE GOLDEN CHERSONESE, SWARNABHUMI, DARUSSALAM, OPHIR, THE GREEN COUNTRY, THE COUNTRY FAR OFF,THE KINGDOM OF GOD,MALAYSIA(AISYALAM)

    SOMETHING TO PONDER AND REFLECT
    Remember when ISA uttered in the INJIL ” I am going to the place of MY FATHER and saying that in the place of “MY FATHER” there are many Mansions(Palaces). This country has got TEN KINGS as revealed to JOHN in the Island of PATMOS and yes ( Sultan rotate to become the KINGS every 5 years and taking Brunei as part of the Malay Peninsula, yes still TEN Kings. Jesus said all this king, shall gave the power unto ONE (AGONG) and they shall have a blasphemous Name . The “Timid and the Gentle shall inherit the Earth. Yes the 2nd coming will be here. Quran 5/54 “soon will God produce a people whom He will love as they will love HIM- lowly with believers, mighty against the rejecters,and fighting in the way of God’(sifat orang Melayu).
    This is the KINGDOM OF GOD, the New Jerusalem , MALAYSIA reads backwards is AISYALAM and this is the GOLDEN CHERSONESE, where HIRAM’S ship came to bring back the GOLD OF OPHIR to SOLOMON. In 1930′s the British found in Pahang in RAUB, artifacts and hebrew writings and brought back to the British Museum,(check on this ) In the Quran21/81 “ And unto Solomon(we subdued) the stormy wind, so that it sped at HIS behest towards the LAND, which we had BLESSED, for it is WE who have knowledge of everything” Kampung Acirat 2/94 “ katakanlah jika kamu, kampung acirat itu khusus untukmu di sisi Allah, bukan untuk orang lain, maka inginkanlah kematian jika kamu memang benar” 23/74 “ DAN SESUNGGUHNYA ORANG-ORANG YANG TIDAK BERIMAN KEPADA NEGERI ACIRAT BENAR- BENAR MENYIMPANG DARI JALAN”. 6/27” BAGI MEREKA DARUSALAM PADA SISI TUHANNYA DAN DIALAH PELINDUNG MEREKA DISEBABKAN AMAL SALEH YANG MEREKA KERJAKAN”. 6/32 “DAN TIADALAH KEHIDUPAN DUNIA INI SELAIN DARI MAIN-MAIN DAN SENDA GURAU BELAKA. DAN SESUNGGUHNYA KAMPUNG ACIRAT ITU LEBIH BAIK BAGI MEREKA YANG BERTAKWA. MAKA TIDAKKAH KAMU MEMAHAMI NYA ?. 10/25 ALLAH MENYERU KE DARUSSALAM DAN MENUNJUKI ORANG YANG DIKEHENDAKINYA KEPADA JALAN YANG LURUS’

    ReplyDelete
  23. This place was call Malaya, yes the highest peak on earth is HIMALAYA.(Hills of the Malay” This country domain is” MY” and in international sports Malaysian contingent known as MAS (GOLD)
    As Isa said, ” as the lightning strike from the East to the West so shall my coming be” . He said I will talk in a” PLAIN language”. and Malay is a very plain language. In the Book of the Revelation , the subject matter of the codified message ‘ I shall talk to you about many nations , tongues. Languages and Kings” This is the “Green Country” and the Pleasant or Beautiful or Bountiful Country. Peninsula Malaysia has 12 states which reflects the 12 tribes of Israel. Look at the book of the Revelation the sign of the Promised Land. The symbol of” Stars and Moon in Malaysian Flag”.

    Yes, all are now in the 2nd life as he said ” verily, verily I said unto thee except a ,man be born again thou shall not see the Kingdom of GOD”, yes we all must be born again, 2nd coming means all of you must be in the 2nd life now. 7/25 Allah berfirman’Dibumi itu kamu HIDUP dan dibumi itu kamu mati dan dari BUMI itu kamu akan DIBANGKITKAN” ‘ kamu hidup kamu mati dan kamu akan dihidupkan kembali dalam ciptaan yang baru” ‘ Aku akan ciptakan kamu dalam keadaan yang kamu tidak ketahui”
    15/24 “ sesungguhnya kami telah mengetahui orang –orang yang terdahulu daripada kamu, dan sesungguhnya kami mengetahui orang –orang yang terkemudian.
    PROMISED TO NABI IBRAHIM
    2/124 ….SESUNGGUHNYA AKU AKAN MENJADIKAN MU imam BAGI SELURUH MANUSIA….Ibrahim berkata” dari keturunanku, ALLAH BERFIRMAN “JANJIKU TIDAK MENGENA ORANG YANG ZALIM”
    20/55 “Dan kami berfirman, sesudah itu kepada Bani Israil “ Diamlah di negeri ini, maka apabila datang MASA BERBANGKIT, niscaya kamiu datangkan kamu dalam keadaan bercampur baur”Nak tahu apa kah kehidupan kedua guna aal. Kalau rasullullah mengatakan Mahadi akan dating melelui Siti Fatimah, ini bermakna Siti Fatimah kena lahir sekali lagi . Ingat apabila Tuan hamba elahirkan Tuan Nya, so tak payah Tanya jangut kerana ayat ini jelas dan bial anak dilahirkan beruban bermana ia pernah hidup dulu dan di hidupkan sekali lagi. Lagi pun kalau nabi Isa dating bermakna ini ada lah second life bagi dia so semua orang sekarang di hidupkan dalam keadaan yang mereka tidak ketahui.
    Begitu juga hadith- hadith banyak memberi gambaran tentang kedatangan Isa AL Masih di sebelah timur. KHORASSAN- negeri matahari terbit.
    Dan akhir saperti disebut Isa dalam INJIL, Rasul ALLAH, yang dia panggil AHMAD , disebut sebagai the COMFORTER, CONSOLER, THE SPIRIT OF TRUTH, who will come and tell you ‘about sin , judgement, and truth’ dan akhir sekali segala doa ahli kitab akan berakhir dengan AMIN, which refers to MOHD.
    Dan MAHADI itu akan datang dalam golongan ISLAM dan banyak ciri –ciri yang disebut tentang MAHADI oleh RASULLULLAH ada lah tepat dan benar.
    .

    ReplyDelete
  24. King Solomon’s Gold Mines Mount Ophir Gunung Ledang Malacca Kuala Lumpur Malaysia Peninsula Almug (Algum) Tree Red Sandalwood First Temple Pillars I Kings 10 Ancient Transoceanic Voyages Phoenician Navigators
    In I Kings 10 of the Old Testament in the Bible, King Solomon sent ships to Ophir for the finest gold and almug wood (for the Temple's pillars). The ships sailed from the Red Sea and headed east, to the Malaysian Peninsula, where the gold mountain there, east of the town of Malacca, which is just down the coast from Kuala Lumpur, was named Ophir, now known as Gunung Ledang, where are ancient mineshafts like honeycombs, from which huge amounts of gold were extracted by methods now unknown to the natives, nor to the Chinese who have also exploited the region through the centuries. And corroborative of this, that the mines of Ophir were across the vast Indian Ocean, is that also in I Kings 10, the almug (algum) tree, now known as red sandalwood, which grows only in southeast Asia, was sought by Solomon's fleet to construct the pillars of the First Temple; but how could they have navigated safely there and back, when it is commonly considered that such voyages were impossible because they could not accurately chart their course across a vast ocean? - Read article #2 at http://IceAgeCivilizations.com, to understand how they accurately measured time by the stars, with a simple mechanical instrument, and so could measure direction and distance, commonly thought to have been impossible before the invention of Harrison's chronometer in the 1850's. You can see that the evidence is solid that Malaysia is the location of Ophir, and now you can know how the ancients actually did navigate the globe in ancient times, exploiting the minerals which were available, such as in the ancient mysteriously complex mines of Mount Ophir, so check it out, and read further in the other categories to see how science and archaeology corroborate the Bible. [link]

    ReplyDelete
  25. King Solomon’s Gold Mines Mount Ophir Gunung Ledang Malacca Kuala Lumpur Malaysia Peninsula Almug (Algum) Tree Red Sandalwood First Temple Pillars I Kings 10 Ancient Transoceanic Voyages Phoenician Navigators
    In I Kings 10 of the Old Testament in the Bible, King Solomon sent ships to Ophir for the finest gold and almug wood (for the Temple's pillars). The ships sailed from the Red Sea and headed east, to the Malaysian Peninsula, where the gold mountain there, east of the town of Malacca, which is just down the coast from Kuala Lumpur, was named Ophir, now known as Gunung Ledang, where are ancient mineshafts like honeycombs, from which huge amounts of gold were extracted by methods now unknown to the natives, nor to the Chinese who have also exploited the region through the centuries. And corroborative of this, that the mines of Ophir were across the vast Indian Ocean, is that also in I Kings 10, the almug (algum) tree, now known as red sandalwood, which grows only in southeast Asia, was sought by Solomon's fleet to construct the pillars of the First Temple; but how could they have navigated safely there and back, when it is commonly considered that such voyages were impossible because they could not accurately chart their course across a vast ocean? - Read article #2 at http://IceAgeCivilizations.com, to understand how they accurately measured time by the stars, with a simple mechanical instrument, and so could measure direction and distance, commonly thought to have been impossible before the invention of Harrison's chronometer in the 1850's. You can see that the evidence is solid that Malaysia is the location of Ophir, and now you can know how the ancients actually did navigate the globe in ancient times, exploiting the minerals which were available, such as in the ancient mysteriously complex mines of Mount Ophir, so check it out, and read further in the other categories to see how science and archaeology corroborate the Bible. [link]

    ReplyDelete
  26. THE GOLDEN CHERSONESE, SWARNABHUMI, DARUSSALAM, OPHIR, THE GREEN COUNTRY, THE COUNTRY FAR OFF,THE KINGDOM OF GOD,MALAYSIA(AISYALAM)

    SOMETHING TO PONDER AND REFLECT
    Remember when ISA uttered in the INJIL ” I am going to the place of MY FATHER and saying that in the place of “MY FATHER” there are many Mansions(Palaces). This country has got TEN KINGS as revealed to JOHN in the Island of PATMOS and yes ( Sultan rotate to become the KINGS every 5 years and taking Brunei as part of the Malay Peninsula, yes still TEN Kings. Jesus said all this king, shall gave the power unto ONE (AGONG) and they shall have a blasphemous Name . The “Timid and the Gentle shall inherit the Earth. Yes the 2nd coming will be here. Quran 5/54 “soon will God produce a people whom He will love as they will love HIM- lowly with believers, mighty against the rejecters,and fighting in the way of God’(sifat orang Melayu).
    This is the KINGDOM OF GOD, the New Jerusalem , MALAYSIA reads backwards is AISYALAM and this is the GOLDEN CHERSONESE, where HIRAM’S ship came to bring back the GOLD OF OPHIR to SOLOMON. In 1930′s the British found in Pahang in RAUB, artifacts and hebrew writings and brought back to the British Museum,(check on this ) In the Quran21/81 “ And unto Solomon(we subdued) the stormy wind, so that it sped at HIS behest towards the LAND, which we had BLESSED, for it is WE who have knowledge of everything” Kampung Acirat 2/94 “ katakanlah jika kamu, kampung acirat itu khusus untukmu di sisi Allah, bukan untuk orang lain, maka inginkanlah kematian jika kamu memang benar” 23/74 “ DAN SESUNGGUHNYA ORANG-ORANG YANG TIDAK BERIMAN KEPADA NEGERI ACIRAT BENAR- BENAR MENYIMPANG DARI JALAN”. 6/27” BAGI MEREKA DARUSALAM PADA SISI TUHANNYA DAN DIALAH PELINDUNG MEREKA DISEBABKAN AMAL SALEH YANG MEREKA KERJAKAN”. 6/32 “DAN TIADALAH KEHIDUPAN DUNIA INI SELAIN DARI MAIN-MAIN DAN SENDA GURAU BELAKA. DAN SESUNGGUHNYA KAMPUNG ACIRAT ITU LEBIH BAIK BAGI MEREKA YANG BERTAKWA. MAKA TIDAKKAH KAMU MEMAHAMI NYA ?. 10/25 ALLAH MENYERU KE DARUSSALAM DAN MENUNJUKI ORANG YANG DIKEHENDAKINYA KEPADA JALAN YANG LURUS’

    ReplyDelete
  27. WHY MAHADI WILL BE FROM MALAYSIA?
    Let me enlighten all of you on some prophecies of interest I am to concentrate on the 2nd coming of Christ(MAHDI). If you think he is coming to Jerusalem (In Israel) then you are wrong. What did Jesus say”” If people say I am here ,I am there or in the desert do not follow, as the lightning strike from the EAST to the WEST so shall my coming be” and “When you see the EUPHRATES rivers dries up that is the time of the coming of the king from the East” “The place that I will come will be the new JERUSALEM” and “in the place of MY FATHER there are many mansions{PALACES). Remember when he said”. Remember the one prophetic signal on” There are “TEN KINGS” after that “there are seven 7 Kings, five (5) have fallen, one is the other has not yet comes and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them” Last time you try to equate 10 kings with the formation of EEC and you know it was not EEC. Now remember ASEAN Economic Community will be a reality in 2015 and remember all these were formally ruled by KINGS and now 5 have fallen LAOS, VIETNAM, MYANMAR,CAMBODIA,AND PHILIPPINES, YES THEY WERE ALL KINGDOM, BUT NOT ANYMORE !!. So the prophecy has come true .When Jesus was referring to the EAST, he was telling about the COUNTRY OF MY FATHER. Before Malaysia was formed the country was called “MAL AYA” MAL AYA mean the country of MY FATHER, AYA IN MALAY MEANS FATHER and MAL mean ANGELS and the domain name for Malaysia is “MY” and if you were to reverse MALAYSIA it is AI SYALAM” which means the new JERUSALEM the KINGDOM OF GOD .Even the highest peak in the world is called HI" MALAYA . “means the “Hills of the Malays” and MALAYSIA read backwards meant AI SYALAM means” Angelic Kingdom of God” THE NEW JERUSALEM/ DARUSSALAM. PTOLEMY called this place “THE GOLDEN CHERSONESE” and The Indian called this place “SWARNABHUMI” which literally translated means the LAND OF GOLD” Malaysia is the only country that has 9 sultans (Kings)who rotates among themselves to be proclaimed KING for a period of 5 years, after which they are fallen kings). And if the above prophecies on the AEC formation is unacceptable then look at this, and after 5 years this king is fallen and he will become the sultan and return to his state. A new king will be elected to replace him. So basically this is the country of the ten kings, with the nine sultan and plus BRUNEI it is still ten KINGS."There are seven kings, five have fallen, one is, the other has not yet comes, and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them”.

    ReplyDelete
  28. WHY MAHADI WILL BE FROM MALAYSIA?
    Let me enlighten all of you on some prophecies of interest I am to concentrate on the 2nd coming of Christ(MAHDI). If you think he is coming to Jerusalem (In Israel) then you are wrong. What did Jesus say”” If people say I am here ,I am there or in the desert do not follow, as the lightning strike from the EAST to the WEST so shall my coming be” and “When you see the EUPHRATES rivers dries up that is the time of the coming of the king from the East” “The place that I will come will be the new JERUSALEM” and “in the place of MY FATHER there are many mansions{PALACES). Remember when he said”. Remember the one prophetic signal on” There are “TEN KINGS” after that “there are seven 7 Kings, five (5) have fallen, one is the other has not yet comes and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them” Last time you try to equate 10 kings with the formation of EEC and you know it was not EEC. Now remember ASEAN Economic Community will be a reality in 2015 and remember all these were formally ruled by KINGS and now 5 have fallen LAOS, VIETNAM, MYANMAR,CAMBODIA,AND PHILIPPINES, YES THEY WERE ALL KINGDOM, BUT NOT ANYMORE !!. So the prophecy has come true .When Jesus was referring to the EAST, he was telling about the COUNTRY OF MY FATHER. Before Malaysia was formed the country was called “MAL AYA” MAL AYA mean the country of MY FATHER, AYA IN MALAY MEANS FATHER and MAL mean ANGELS and the domain name for Malaysia is “MY” and if you were to reverse MALAYSIA it is AI SYALAM” which means the new JERUSALEM the KINGDOM OF GOD .Even the highest peak in the world is called HI" MALAYA . “means the “Hills of the Malays” and MALAYSIA read backwards meant AI SYALAM means” Angelic Kingdom of God” THE NEW JERUSALEM/ DARUSSALAM. PTOLEMY called this place “THE GOLDEN CHERSONESE” and The Indian called this place “SWARNABHUMI” which literally translated means the LAND OF GOLD” Malaysia is the only country that has 9 sultans (Kings)who rotates among themselves to be proclaimed KING for a period of 5 years, after which they are fallen kings). And if the above prophecies on the AEC formation is unacceptable then look at this, and after 5 years this king is fallen and he will become the sultan and return to his state. A new king will be elected to replace him. So basically this is the country of the ten kings, with the nine sultan and plus BRUNEI it is still ten KINGS."There are seven kings, five have fallen, one is, the other has not yet comes, and when he comes he shall remain a little while before the faithful and chosen shall overcome them”.

    ReplyDelete